کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / لیست قیمت گرانول سیر ۱۰۰ گرمی

لیست قیمت گرانول سیر ۱۰۰ گرمی

گرانول سیر از محصولاتی است که بسیار پر طرفدار است. سیر به دلیل خواص و فواید زیادی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در مقاله سیر طرز تهیه گرانول آن توضیح داده شده است. اگر می خواهید در مورد قیمت گرانول سیر و انواع دیگر فرآورده های سیر بیشتر بدانید مطالب زیر را از دست ندهید. 
لیست قیمت گرانول سیر 100 گرمی

راهنمای خرید گرانول سیر مرغوب

راهنمای خرید گرانول سیر مرغوب خرید گرانول سیر به میزان بسیار زیادی انجام می شود. گرانول سیر به دلیل داشتن خواص بالایی که دارد در خانه هر فردی یافت می شود. این گرانول با کیفیت بسیار بالایی در کشور ما تولید می شود. طعم دلپذیر سیر و فواید سلامتی آن روز به روز تقاضا برای این محصول را افزایش می دهد. اثرات تقویت کننده این گیاه به دلیل وجود یک ترکیب فعال به نام آلیسین در آن است. بو و طعم خاص سیر به دلیل همین ترکیب است. با مصرف دانه های سیر می توانید از مزایای سلامتی این گیاه همه کاره نیز بهره مند شوید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به راحتی نمی توانید از طعم و مزه خوب و خواص دارویی سیر بهره مند شوید، به سادگی طی کردن دانه های ۵۰ گرم سیر انتخاب مناسبی برای استفاده روی میز یا میز ناهار خوری شما خواهد بود. این چاشنی که در یک ظرف مخصوص ریختن دانه‌های سیر قرار داده شده است، به کاربر این امکان را می دهد تا از آخرین بذر از محتویات بسته استفاده کند. از آنجایی که چاشنی سیر یکی از کمترین کاربرد ها در پخت و پز است، استفاده از بسته ۵۰ گرم دانه های سیر سیر می تواند گزینه مناسبی برای ادویه و چاشنی آشپزی باشد. خرید و استفاده از این ادویه مخصوص به همه دوستداران طعم سیر توصیه می شود. ممکن است این گیاه را در لیست محصولات ضد آکنه پوست مشاهده نکنید، اما سیر یک داروی طبیعی برای آکنه است. شکل تجزیه آن اسید سولفونیک است، که به سرعت با رادیکال ها واکنش نشان می دهد تا سیر را به یک گیاه با ارزش در معالجه جوش ها، بیماری های پوستی و آلرژی تبدیل کند. شما می توانید به راحتی انواع گرانول با کیفیت از جمله گرانول سیر را تهیه کنید.

انواع فرآورده های سیر و صادرات سیر

فراورده های سیر شامل:

  • پودر سیر
  • گرانول سیر
  • حبه های سیر

مصرف سیر به دلیل داشت خواص زیاد مورد تاکید بسیاری از محققان قرار گرفته است. سیر را می توان به عنوان ضد عفونی کننده نام برد و از آن استفاده های زیادی کرد. طبق یک مطالعه ۲۰۰۷، استفاده از سیر در مناطق ریزش مو می تواند به رشد مو و کاهش لکه های طاس کمک کند. علاوه بر این، سلنیوم و گوگرد موجود در سیر باعث تقویت ساختار مو و تقویت آن می شود. ممکن است این گیاه را در لیست محصولات ضد آکنه پوست مشاهده نکنید، اما سیر یک داروی طبیعی برای آکنه است. شکل تجزیه آن اسید سولفونیک است، که به سرعت با رادیکال ها واکنش نشان می دهد تا سیر را به یک گیاه با ارزش در معالجه جوش ها، بیماری های پوستی و آلرژی تبدیل کند. استفاده از سیر روی موها درمانی مؤثر برای ریزش مو است. این گیاه غنی از گوگرد همچنین حاوی کراتین، همان پروتئینی است که باعث ایجاد مو می شود. سیر باعث تقویت و رشد مو می شود. یک مطالعه در سال ۲۰۰۷ نشان داد که ترکیبی از ژل موی سیر و بتامتازون والرات می تواند با تحریک رشد مجدد مو در معالجه آلوپسی آراتا موثر باشد. مصرف روزانه مکمل سیر فشار خون را پایین نگه می دارد. مواد فعال موجود در سیر فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. براساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم عصاره سیر باقیمانده در مدت ۲۴ هفته تأثیر مشابهی با آتنولول داشت. سیر به دلیل مقادیر زیاد مولکول های پلی سولفید باعث تولید وازودیلاتور های اندوتلیال می شود. این افزایش عضلات صاف، از جمله عضلات صاف دیواره شریان ها را شل می کند و در نتیجه شریان ها را گشاد می کند و فشار خون را پایین می آورد. مکمل های سیر همان تأثیر را روی سیر خام دارند و بوی بد ندارند. سیر با کاهش کلسترول LDL خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

مهمترین خواص و فواید سیر

مهمترین خواص و فواید سیرمهمترین خواص سیر شامل موارد مختلفی هستند اما نباید از یک خاصیت مهم به نام درمان ریزش مو چشم پوشی کرد. یکی از بهترین راه های درمان ریزش مو سیر است. با همه این تفاسیر، نباید از مزایای آن برای جلوگیری از چروک جلوگیری کرد. سیر می تواند به ایجاد چین و چروک، خطوط ریز، لکه های تیره و سایر علائم پیری کمک کند.

افرادی که در رژیم غذایی خود سیر زیادی مصرف می کنند، قبل از بزرگتر شدن مسیری طولانی دارند. خواص ضد پیری سیر به آلیسین برمی گردد، ماده ای که هنگام خرد شدن یا خرد شدن سیر تشکیل می شود. این یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها در جهان است و می تواند از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و به مبارزه با چین و چروک ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمک کند.

هنگامی که در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار دارید، آنزیمی به نام متالوپروتئیناز در بدن شما شکل می گیرد. این آنزیم ها به بافت پیوندی آسیب می رسانند و باعث ایجاد چین و چروک و خطوط ریز می شوند. علاوه بر آلیسین، سیر حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی مانند سلنیوم و روی است و سرشار از ویتامین C است که به تولید کلاژن کمک می کند.

پسوریازیس یک مشکل پوستی غیر قابل انتقال است که می تواند در هر سنی بروز کند. در این شرایط، کهیرهای پوسته پوسته و خارش دار روی پوست ظاهر می شوند. این مشکل پوستی نه تنها به دلیل عوامل محیطی بلکه در اثر عوامل ژنتیکی نیز رخ می دهد. سیر به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی در جلوگیری و بهبود پسوریازیس بسیار مؤثر است.

این گیاه قدرتمند می تواند لیپوکسیژناز را متوقف کند، آنزیمی خطرناک که با ترکیب اسید آراشیدونیک می تواند منجر به التهاب شود. مقادیر زیادی اسید آراشیدونیک در پوست افراد مبتلا به پسوریازیس یافت می شود. سیر حاوی آووکادو، کاروتنوئید های آسکوربات و دی سولفید دیالیل، ترکیباتی فعال است که از ابتلا به capa B.

جلوگیری می کند. Capa B منجر به پسوریازیس می شود. برای جلوگیری از آن توصیه می شود سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. علاوه بر مصرف خوراکی سیر، کاربرد موضعی نیز می تواند به تسکین آن کمک کند. فقط باید روغن سیر را روی کهیر بمالید. 

تولید گرانول سیر با بهترین کیفیت

تولید گرانول سیر با توجه به استقبال مردم از آن روز به روز در حال افزایش است بنابراین راه را برای تولید کنندگان نوپا هموار کرده و هر فردی می تواند به راحتی سیر های با کیفیت را در مدل گرانول تهیه و توزیع کنند و آن را در سطح کشور عرضه کنند و از آن سود زیادی را به دست بیاورند.

از مشخصات گرانول سیر با کیفیت می توان به بسته بندی و قیمت مناسب آن اشاره کرد. شما در هنگام خرید هر کالایی باید به تاریخ انقضای آن توجه داشته باشید. گرانول های سیر نیز تاریخ انقضا دارند و نباید از آن غافل شد.

کاربرد های سیر را با هم بیشتر مرور می کنیم. استفاده از سیر روی موها درمانی مؤثر برای ریزش مو است. این گیاه غنی از گوگرد همچنین حاوی کراتین، همان پروتئینی است که باعث ایجاد مو می شود. سیر باعث تقویت و رشد مو می شود.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۷ نشان داد که ترکیبی از ژل موی سیر و بتامتازون والرات می تواند با تحریک رشد مجدد مو در معالجه آلوپسی آراتا موثر باشد. آلیسین موجود در سیر در زمان بیماری به ما کمک می کند.

حبه سیر حاوی مقدار زیادی آلیسین است و برای دیدن اثر باید روزانه چند حبه بخورید. البته مکمل های سیر را می توان در یک مطالعه ۲۰۰۱ نیز مشاهده کرد. مصرف روزانه مکمل های سیر نسبت به عدم مصرف آن ها، میزان سرماخوردگی را تا ۶۳ درصد کاهش می دهد. علاوه بر این، مدت زمان علائم سرماخوردگی در ۷۰٪ موارد از ۵ روز به یک روز و نیم کاهش می یابد.

این یافته ها نشان می دهد که مکمل های حاوی آلیسین دارای خاصیت محافظتی در برابر سرماخوردگی هستند. مصرف روزانه مکمل سیر فشار خون را پایین نگه می دارد. مواد فعال موجود در سیر فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. براساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم عصاره سیر باقیمانده در مدت ۲۴ هفته تأثیر مشابهی با آتنولول داشت.

سیر به دلیل مقادیر زیاد مولکول های پلی سولفید باعث تولید وازودیلاتورهای اندوتلیال می شود. این افزایش عضلات صاف، از جمله عضلات صاف در دیواره شریان ها را شل می کند و در نتیجه شریان ها را گشاد می کند و فشار خون را پایین می آورد.

بازار فروش عمده گرانول سیر در مشهد

بازار فروش عمده گرانول سیر در مشهدبازار فروش گرانول سیر به دلیل خواص بالای آن بسیار پر رونق است و همین سبب شده تولید کننده های بسیاری به این کار رو بیاورند. گرانول های سیر همان تأثیر را روی بدن دارند که سیر خام دارد و بوی بد ندارند. سیر با کاهش کلسترول LDL خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۰ نشان داد که کاهش کلسترول کل باعث کاهش سطح خون در افراد دارای کلسترول متوسط تا زیاد می شود. این خاصیت سیر به دلیل کاهش فعالیت آنزیم کلسترول در کبد است.

مکمل های سیر توانایی بدن در حل لخته های خون را افزایش می دهد که با بستن رگ های خونی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. سیر توانایی ورزش کردن را افزایش داده و خستگی را کاهش می دهد. در زمان های قدیم از سیر برای کاهش خستگی و افزایش توانایی کارگران استفاده می شد. روغن سیر توانایی ورزش در افراد مبتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد.

یک مطالعه در سال ۲۰۰۵ نشان داد که اوج ضربان قلب در بیماران قلبی که شش هفته سیر خورده اند، ۱۲ درصد کاهش یافته است. این بیماران همچنین در هنگام ورزش بر روی تردمیل بهبود در استقامت بدنی نشان دادند.

این سبزی قلیایی سرشار از مواد مغذی است که برای استخوان ها مفید است، از جمله روی، منگنز، ویتامین B6 و ویتامین C آنزیم ها و آنتی اکسیدان هایی که باعث تسریع در ساخت استخوان و بافت همبند می شوند، مفید هستند. متابولیسم استخوان و جذب کلسیم، از منگنز استفاده می کند و سرشار از منگنز است.

باعث کاهش ریزش بافت استخوانی در زنان می شود که با کاهش استروژن شروع می شود. مطالعه ای در سال ۲۰۰۷ نشان داد كه روغن سیر می تواند سلامتی اسكلت را در جوندگان در شرایطی که دچار افت فشارخون (از بین رفتن هورمون های جنسی) می شوند، حفظ كند. در صورتی که در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از کارشناسان مربوطه که در این زمینه اطلاعات دارند کمک بگیرید. 

بهترین قیمت گرانول سیر سرخ شده در بازار

بهترین قیمت گرانول سیر سرخ شده در بازار قیمت گرانول سیر با توجه به کیفیت و بسته بندی آن متفاوت است. گرانول های سیر به دلیل اینکه مصرف آن ها با توجه به مصرف سیر خام بسیار راحت تر است و همان خواص سیر را دارند بسیار پر طرفدار است. دانه های سیر دارای طعم ها و خاصیت های بی نظیری مانند ضد عفونی دستگاه گوارش هستند.

سیر برای هضم بسیار مفید است و منبع عالی ویتامین C و مواد معدنی مانند فسفر و منیزیم است. سیر مانع از لخته شدن خون و تنظیم فشار خون می شود. گرانول ها از سیر خشک ساخته شده اند و بسته به بسته بندی، مواد غذایی آن بسیار آسان است.

این گیاه خواص دارویی زیادی دارد، از جمله کاهش قند خون در مبتلایان به دیابت. همچنین دارای خواصی از قبیل تقویت عمومی بدن، اشتها آور، کاهش فشار خون، ضد عفونی دستگاه گوارش (از بین بردن انقباضات دردناک معده و روده) و تجزیه، تجزیه، تجزیه، پوسته پوسته شدن، تسکین آترواسکلروز، تسکین تنگی نفس، لرزش و … است.

از بیماری های عصبی استفاده می شود. دانه های سیر به دلیل فرم غیر آسیاب شده، کیفیت و طعم تازه ماسه ها را حفظ می کنند و در هنگام استفاده، یک خمیر خاص و دلچسب را برای کاربر فراهم می کنند. گرانول های سیر توسط دستگاه های اتوماتیک تولید می شوند و در محیط کاملاً بهداشتی و تابشی ساخته می شوند.

این سبزی قلیایی سرشار از مواد مغذی است که برای استخوان ها مفید است، از جمله روی، منگنز، ویتامین B6 و ویتامین C آنزیم ها و آنتی اکسیدان هایی که باعث تسریع در ساخت استخوان و بافت همبند می شوند، مفید هستند. متابولیسم استخوان و جذب کلسیم، از منگنز استفاده می کند و سرشار از منگنز است.

باعث کاهش ریزش بافت استخوانی در زنان می شود که با کاهش استروژن شروع می شود. مطالعه ای در سال ۲۰۰۷ نشان داد كه روغن سیر می تواند سلامتی اسكلت را در جوندگان در شرایطی كه دچار افت فشارخون (از بین رفتن هورمون های جنسی) می شوند، حفظ كند. به عبارت دیگر، سیر حاوی مواد مغذی است که به عنوان بلوک های ساختاری برای استخوان های سالم و قوی عمل می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید سیر اسلایس شده در بازار

امروزه اسلایس های سیر خشک شده یکی از محصولات محبوبی است که در بازار های ایران و جهان به فروش می رسد. این محصولات نه تنها خواص درمانی و پیشگیری کننده سیر از بیما

پاسخی بگذارید