کشت و صنعت تابش
خانه / موسیر ترشی / قیمت روز موسیر ترشی در بازار تهران

قیمت روز موسیر ترشی در بازار تهران

 قیمت روز موسیر ترشی در بازار تهران بسیار مناسب است. می توانید با بهترین قیمت ممکن با کیفیت ترین موسیر موجود در بازار را خریداری کنید. انواع موسیر کوهی، خشک و یا پودر موسیر و غیره را به صورت بسته بندی، فله ای و یا ترشی خریداری نمائید.

قیمت روز موسیر ترشی در بازار تهران

بهترین نوع موسیر مناسب برای ترشی کدام است؟

بهترین نوع موسیر مناسب برای ترشی کدام است؟به طور کلی در بازار چند نوع موسیر بیشتر نمی توانید پیدا کنید چرا که موسیر ها هر چند از لحاظ کیفیت دارای درجه بندی مختلفی هستند اما از لحاظ نوع چندان تفاوتی ندارد. موسیر کوهی معمولا ارزش بسیار زیادی دارد و خریداران قابل توجهی هم در بازار ما دارند با این حال توزیع بسیار محدود و همچنین اندازه کوچک آن ها چندان مناسب برای تولید ترشی نیست. از این موسیر بیشتر به دلیل باورهای سنتی برای مصارف درمانی و یا به عنوان پودر در غذاهای مختلف استفاده می کنند که البته می تواند یک چاشنی بسیار جذاب برای غذا و حتی مورد استفاده در لبنیات مختلف هم باشد.

برای تهیه ترشی بهتر است از موسیر های کاشتنی استفاده کنید. این موسیرها با کیفیت مختلفی تولید می شوند. در واقع هر چه موسیر در منطقه سردسیر تولید شده باشد کیفیت بسیار بالاتری هم دارد. فروشگاه کشت و صنعت موسیر در غرب کشور بهترین محصولات را به صورت مستقیم تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. محیط مناسب برای پرورش این نوع موسیر استفاده از سموم کشاورزی را به صفر رسانده و موسیر در آب و هوای کاملا مناسب رشد می کند به همین دلیل بعد از خشک کردن هم کمتر شاهد لکه های ناشی از مواد شیمیایی در آن هستیم و یک محصول یکدست به مشتری تحویل داده می شود.

با توجه به این که مصارف موسیر متعدد است و بعد از برداشت نیز انواع موسیر از هم جداسازی می شوند برای ترشی بهتر است از موسیر های سایز بزرگ تر استفاده کنید. خصوصا افرادی که قصد دارند ترشی چند ساله آماده کننده حتما توصیه می شود که از این نوع موسیر خریداری نمایند. تهیه موسیر ترشی به این شکل کمک خواهد کرد تا کیفیت محصول افزایش یافته و برای مدت بسیار بیشتری هم بتوان را آن را نگه داشت اما موسیرهای ریز و کوچک معمولا بعد از مدتی به اصطلاح بیش از حد به ترشی تبدیل می شوند و به صورت بلند مدت نمی توان آن را نگهداری کرد. اما به طور کلی هر نوع موسیری که به صورت کشت تولید شده باشد را می توان به انواع ترشی تبدیل کرد.

نکته ای دیگر که می توان به آن اشاره کرد موسیر خشک و یا تازه است و یا حتی موسیر پرک شده. معمولا موسیر خشک مناسب ترین گزینه برای ترشی است در صورتی که قصد دارید مدت زیادی آن را نگهداری کنید. در صورتی که قصد استفاده از موسیر تازه را دارید قطعا طعم متفاوتی را تجربه خواهید کرد و حتی روش تهیه هم کمی متفاوت تر خواه بود. با این حال بهترین نوع موسیر ترشی را محصولی خشک و بزرگ توصیه می کنیم. برای ترشی از موسیر پرک هم می توان استفاده کرد که بسیار هم رایج است. در صورتی که تندی موسیر برای شما آزار دهنده است بهتر است هنگام تهیه ترشی آن را پرک نموده و در آب نگه دارید و سپس اقدام به تهیه ترشی کنید با این روش حداقل ۳۰ تا ۵۰ درصد تندی موسیر را می توانید به سادگی از بین ببرید. هر چند این مسئله به ذائقه شما بستگی دارد اما موسیری که کمتر تند باشد برای ترشی مناسب تر است.

بهترین مارک موسیر ترشی در بازار

بهترین مارک موسیر ترشی در بازارموسیر در برند های مختلفی عرضه می شود. یکی از بهترین روش ها برای خرید موسیر با کیفیت از شهرستان های تولید کننده موسیر است. برای مثال موسیر غرب کشور یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را تولید می کند. از آن رو که انواع مختلفی از ترشی موسیر می توان تهیه کرد بهتر است به جای خرید برند های مختلف در بازار با خرید انواع موسیر به سادگی و در منزل خود محصولی سالم و مناسب با ذائقه خود تولید کنید.

معمولا قیمت موسیر در بازار عادی هم گران است و حتی خرید آن به صورت فله ای هم کمی گران به نظر می رسد. به همین دلیل می توانید با سفارش موسیر با کیفیت و دلخواه خود به شیوه های مختلف ترشی موسیر تهیه کنید. قیمت محصولات برند موجود در بازار تقریبا دو برابر هزینه نهایی تولید ترشی موسیر به صورت خانگی است و حتی بسیاری از برند های فرعی و ناشناخته از موسیر نامناسب و حتی سرکه بی کیفیت استفاده می کنند که ارزش خرید ترشی را به شدت کاهش می دهد.

مارک های مختلف موسیر خارجی هم در بازار ما وجود دارد اما موسیر ایران یکی از با کیفیت ترین محصولات تولیدی در دنیاست و بهتر است از محصولات داخلی استفاده شود. عمده محصولات خارجی گلخانه ای هستند و با تغییر ژن سیر صورت گرفته است که کیفیت چندانی هم ندارد. قیمت این موسیر تقریبا سه برابر محصولات موجود در بازار است. سلامت موسیر و شیوه تهیه آن اهمیت بسیار زیادی دارد و معمولا محصولات برند های معتبر از سلامت بیشتری برخوردار هستند به همین دلیل در صورتی که مشکلی با قیمت آن ندارید حتما از برند های مرغوب بازار استفاده کنید.

تفاوت موسیر تازه وخشک برای تهیه موسیر ترشی

تفاوت موسیر تازه وخشک برای تهیه موسیر ترشیهمانطور که اشاره کردیم این موضوع بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد با این حال چند نکته کلی در این خصوص ذکر می کنیم. معمولا در استان هایی که تولید کننده ترشی هستند از موسیر تازه برای ترشی استفاده می شود چرا که این موسیر به صورت کوتاه مدت نگهداری می شود. اما عمده ترشی هایی که در بازار وجود دارند از موسیر خشک و تر به صورت همزمان استفاده می کنند. قیمت موسیرها هم به همین سان تغییر پیدا می کند و معمولا ترشی موسیر خشک ارزش بیشتری دارد. البته نه لزوما ارزش غذائی بالاتر اما وزن متفاوت این دو نوع موسیر قیمت آن ها را تا سه برابر هم می تواند تغییر دهد به همین دلیل توصیه می شود هنگام خرید به میزان رطوبت موسیر توجه کنید و صرف این که موسیر خشک است نمی توان آن را با محصول دیگری از لحاظ قیمت مقایسه کرد.

موسیر خشک را هنگامی که به ترشی تبدیل می کنند معمولا برای مدتی در آب نگه می دارند دلیل این کار کم شدن تندی موسیر است. اما موسیر تر تندی بیشتری دارد و برای کم کردن تندی آن راهی جز شستن بیش از حد آن نخواهید داشت به همین دلیل می توانید این تفاوت را با توجه به ذائقه خود در نظر بگیرد. تفاوت دیگر این دو نوع ترشی در مدت زمان آماده شدن آن هاست. موسیر خشک معمولا مدت زمان بیشتری برای نگهداری آن زمان نیاز است و دیرتر تهیه می شود اما موسیر تر را می توانید پس از مدت کوتاهی هم استفاده کنید. 

از لحاظ خاصیت تفاوت زیادی بین موسیر خشک و تر نخواهد بود با این حال دیدگاه سنتی موسیر تر را برای ترشی از لحاظ خاصیت ترجیح می دهد. این موضوع چندان هم نادرست نیست و معمولا درصد ویتامین موجود در موسیر تازه بالاتر است اما هنگام تهیه ترشی بسیاری معتقدند تفاوت چندانی در این خصوص وجود ندارد با این حال جدای از نحوه تهیه ترشی بهترین نوع موسیر ترشی می تواند استفاده از آن در حالت خشک باشد. در صورتی که از موسیر ترشی مرغوب استفاده کنید تجربه ای متفاوت از ترشی خواهید داشت و حتما با خرید این محصول شیفته این تولید خانگی خود خواهید شد.

اگر مجبور باشیم به این سوال پاسخ دهیم که موسیر تازه یا خشک؟ باز هم بر ذائقه مخاطب تاکید می کنیم اما دقت داشته باشید که ارزش خرید موسیر خشک و ترشی آن همواره بالاتر است و می تواند محصولی با کیفیت تر هم باشد. البته این که موسیر ترشی صنعتی باشد و یا خانگی هم در تعیین کیفیت آن تاثیر گذار است.

از کجا موسیر با کیفیت تهیه کنیم؟

از کجا موسیر با کیفیت تهیه کنیم؟همانطور که اشاره کردیم بهترین راه برای خرید ترشی خرید از استان های غربی کشور است. موسیر یک محصول کاملا سردسیر است با این حال تمامی نقاط سردسیر امکان کاشت موسیر ندارند. برای مثال استان های همدان، کرمانشاه و سنندج بهترین نوع موسیر را تهیه می کنند. حتی موسیر کوهی نیز معمولا در این استان ها رشد می کند و کیفیت بسیار بالایی دارد. 

در همه این استان ها هنگام برداشت موسیر امکان خرید وجود دارد اما موسیر معمولا کمیاب است و باید برای خرید مستقیم آن به روستاها رجوع کرد و یا به صورت با واسطه آن را خریداری کرد. کشت و صنعت تابش امکانی را برای جمع آوری مرغوب ترین موسیرهای تولیدی در غرب کشور ایجاد کرده است تا به صورت آنلاین به فروش انواع موسیر بپردازد. این فروش به صورت جزئی و کلی و در انواع موسیر و فرآورده های آن صورت می گیرد.

کشت و صنعت تابش نظارت مستقیمی بر تولید انواع موسیر در مزارع غربی کشور دارد و از مرحله خرید و تهیه بذر تا مرحله برداشت به صورت مشارکتی اقدام به تولید و نظارت بر کاشت این محصول می کند به همین دلیل می توانید یک خرید کاملا مطمئن و به صرفه از فروشگاه ما داشته باشید. تمامی محصولات موجود بر اساس نظرات کارشناسان دسته بندی شده و با توضیحات کامل به مشتریان به فروش می رسد.

نکات مهم در تهیه موسیر ترشی بسته بندی

نکات مهم در تهیه موسیر ترشی بسته بندیدر صورتی که قصد خرید ترشی بسته بندی دارید حتما به این نکات توجه داشته باشید. اول این که در صورتی که برای مصارف خانگی خرید می کنید حتما از بسته های کوچک تر استفاده کنید چرا که نوع تهیه ترشی متفاوت است و ممکن است با ذائقه شما سازگار نباشد. نکته دوم این که در صورت خرید آنلاین از نظرات کارشاسان فروش که در توضیحات کالا آمده است استفاده کنید. 

برای این که خرید بهتری داشته باشید حتما توجه کنید که نوع بسته بندی به چه صورت است. معمولا بسته بندی های پلاستیکی و یا بسته بندی های خیلی مات که امکان دیدن محتوای آن وجود ندارد از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند و به هیچ وجه ارزش خرید نخواهند داشت. همچنین شرکتی که به بسته بندی محصولات خود اهمیت چندانی نداده است قاعدتا محصول با کیفیتی هم تولید نمی کند.

به میزان موسیر موجود در بسته بندی ها هم دقت کنید. از آن رو که قیمت موسیر ترشی کمی گران است بسیاری از شرکت ها و حتی کارگاه های کوچک معمولا از موسیر کمی در بسته بندی ترشی استفاده می کنند! به این صورت که از آب، نمک و سرکه بسیار زیادی استفاده می کنند اما همانطور که اشاره شد با مشاهده بسته بندی می توانید به سادگی سایز موسیر، نوع آن و مقدارش را به راحتی تشخیص دهید. 

حتما هنگام خرید به بهداشتی بودن محصول هم توجه کنید. متاسفانه به دلیل تولید انبوه و کمبود مکان برای نگهداری ترشی معمولا هم شیوه تهیه و هم محل نگهداری بسیاری از محصولات موجود در بازار نامناسب است و این موضوع علاوه بر کیفیت محصولی که خریداری می کنید بر سلامت شما نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در صورتی که حساسیت نسبت به استفاده از نوع خاص موسیر را دارید حتما میزان نمک و یا نوع تهیه ترشی را از روی بسته بندی بخوانید. با توجه به این که حداقل در کشور ما سی شیوه مختلف برای تهیه ترشی موسیر وجود دارد قاعدتا باید از نحوه آماده سازی آن آگاه باشید. موسیر ترشی بسته بندی مصرف بسیار زیادی در کشور ما دارد اما برای خرید رضایت بخش حتما باید به نکات فوق توجه کرد.

قیمت خرید عمده موسیر ترشی درجه یک

قیمت خرید عمده موسیر ترشی درجه یکقیمت موسیر ترشی معمولا بالاست. اما برای کم کردن هزینه های خود می توانید آن را به صورت عمده تهیه کنید. شرکت کشت و صنعت تابش امکانی را فراهم کرده است تا با ارزان ترین قیمت ممکن با کیفیت ترین موسیر موجود در بازار با کیفیت درجه یک را به صورت تضمینی خریداری کنید. همانطور که اشاره شد مجموعه ما به صورت کشت و صنعت فعالیت می کند و در تمامی مراحل تولید دخیل است و نظارت کافی بر نحوه تولید انواع موسیر توسط کشاورزان را دارد.

با توجه به پتانسیل بالای بازار داخلی و همچنین تولید محدود موسیر در کشور، در سالیان اخیر با حمایت شرکت، تولید بیشتری صورت گرفته و فروش به صورت عمده با قیمت کمتری به مشتریان انجام می شود تا امکان گسترده تری برای فروش بی واسطه محصولات کشاورزی فراهم شود. بنابراین خرید بی واسطه و عمده موسیر درجه یک می تواند تجربه رضایت بخشی برای شما باشد. تمامی نیازهای شما در مقادیر مختلف توسط مجموعه ما به راحتی و با بهترین قیمت ممکن امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

پاسخی بگذارید