کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / اسلایس سیر / قیمت خرید سیر اسلایس شده در بازار

قیمت خرید سیر اسلایس شده در بازار

امروزه اسلایس های سیر خشک شده یکی از محصولات محبوبی است که در بازار های ایران و جهان به فروش می رسد. این محصولات نه تنها خواص درمانی و پیشگیری کننده سیر از بیماری های مختلف را دارند بلکه موارد مصرف گسترده ای نیز برایشان تعریف شده که سبب فروش بیشتر آن ها می شود. در این بخش قصد داریم علاوه بر خواص و موارد مصرف، قیمت اسلایس سیر در مناطق مختلف و همچنین راه های خرید و فروش عمده و جزئی این محصولات را در کشور مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

قیمت خرید سیر اسلایس شده در بازار

بازار خرید و فروش سیر خشک خلالی در اصفهان

بازار خرید و فروش سیر خشک خلالی در اصفهان

ابتدا باید بدانیم خلال سیر چیست و چه تفاوتی با سیر تازه دارد تا بتوانیم موارد مصرف و همچنین خواص سیر اسلایس را مورد بررسی قرار دهیم. اسلایس سیر، همان سیر خشک خلال شده است که نه تنها به صورت طبیعی و با استفاده از نور خورشید، بلکه در کارخانه ها و در کوره های صنعتی، تحت دمای بالا نیز امکان تولید دارد.

در ایران سیر پرک شده در شهر های مختلف خرید و فروش می شود اما یکی از بزرگ ترین بازار های خرید و فروش سیر خشک خلالی، اصفهان است. این شهر با توجه به بافت سنتی و مردمان بومی و قدیمی که دارد همواره به طب سنتی و همچنین خواص و مشخصات سیر خشک که کاربرد بسیاری در این طب دارد اهمیت ویژه ای می دهد.

البته که خریدار سیر اسلایس شده خشک تنها اطبای طب سنتی نیستند و افراد عادی و خانواده ها نیز به عنوان طعم دهنده یا در پخت و پز از این محصولات استفاده می کنند. باید بدانیم که سیر خشک خرد یا پرک شده می تواند در غذا های مختلف ایرانی جایگزین سیر تازه شده و علاوه بر اینکه طعم و مزه غذا را حفظ می کندد، تندی و بوی تند سیر را ندارد.با توجه به این گستردگی مصرف  مهم است که با ویژگی های این محصول محبوب بیشتر آشنا شویم.

خواص درمانی سیر خشک اسلایس برای تندرستی

این محصولات از خواص چشمگیری برخوردار هستند که وجود همین خواص یکی از اصلی ترین دلایل گسترش فروش آن ها در شهر های مختلف ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، یزد و . . . می باشد.

از جمله اصلی ترین خواص سیر خشک خلالی می توان موارد زیر را نام برد:

  • تصفیه خون 
  • پیشگیری و درمان سرطان
  • تصفیه ریه
  • پاکسازی روده
  • جلوگیری از بروز سل
  • درمان سینوزیت
  • درمان یبوست
  • شادابی پوست
  • پیشگیری و درمان سرما خوردگی
  • و . . .

باید بدانیم که خواص فوق میان سیر تازه و سیر خشک مرغوب مشترک بوده با این تفاوت که سیر خشک تندی و بوی سیر تازه را ندارد و همین مورد سبب می شود نسبت به سیر تازه طرفداران بیشتری داشته باشد.

باید بدانیم که سیر خشک اسلایس به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. گاها افراد این محصولات را به صورت خشک و خام و بدون ترکیب با ماده خاصی مورد استفاده قرار می دهند و گاها نیز به عنوان ادویه و طعم دهنده، این محصول را آسیب کرده و در پخت انواع غذا به کار می گیرند.

در هر دو صورت استفاده، توصیه می شود مشتریان مشخصات سیر پرک شده یا پودر سیر خشک را به دقت مطالعه کرده و طریقه مصرف آن را بشناسند چرا که ممکن است در دمای خاص یا شرایط ویژه ای این محصولات خاصیت خود را از دست داده یا دچار فساد و خرابی شوند.

مشخصات با کیفیت ترین سیر خشک اسلایس شده

مشخصات با کیفیت ترین سیر خشک اسلایس شدهگفته شد که سیر خشک اسلایس شده نه تنها در کارخانه ها تولید می شود، بلکه امکان تولید خانگی نیز دارند اما باید توجه داشت که در صورت تهیه هر دو نوع از این محصولات ویژگی های کیفیتی محصولات به طور کامل رعایت شوند.

با کیفیت ترین سیر خشک اسلایس شده از سیر تازه مرغوب و رسیده تولید می شود. سیر هایی که برای خشک شدن انتخاب می شوند سفید و بدون لک هستند و همین مرغوبیت سبب فروش بیشتر این محصولات می شود.

فرایند تولید سیر خشک اسلایس شده در کارخانه ها تحت نظارت مسئولین کنترل کیفیت انجام شده و تمام مراحل با رعایت بهداشت کامل طی شده و محصول پس از تولید بسته بندی شده یا به صورت فله به بازار ارائه می شود.

البته که در هنگام خرید سیر خشک علاوه بر کیفیت محصولات می بایست قیمت آن ها نیز مورد بررسی قرار بگیرد. قطعا قیمت پودر سیر و سیر خشک اسلایس شده نه تنها به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد، بلکه نوع بسته بندی و پیشرفتگی فرایند خشک وردن و اسلایس شدن نیز بر این قیمت تاثیر گذار است.

به طبع محصولاتی که در کارخانه های پیشرفته و با کمترین دخالت دست انسان تولید می شوند، قیمت بالا تری نسبت به محصولات خشک و اسلایس شده به صورت سنتی دارند. به همین خاطر توصیه می شود پیش از اقدام به خرید، اقدام به بررسی قیمت ها و همچنین شناخت فرایند ها کنید. 

انواع سیر اسلایس شده و پرک شده در بازار

برای کسانی که خواهان جایگزین کردن سیر های خشک به جای سیر تازه هستند، انواع مختلفی از محصولات امروزه در بازار ارائه شده است. این تنوع محصولی به مشتریان اجازه می دهد تا محصول دلخواه خود را با توجه به نیاز و سلیقه خود، از میان محصولات موجود یافته و خریداری کنند و در نهایت مورد مصرف قرار دهند.

از جمله انواع شناخته شده از مشتقات و فراورده های سیر که امروزه در بازار یافت می شود می توان موارد زیر را نام برد:

  • سیر خشک
  • سیر خشک اسلایسی
  • پودر سیر
  • سیر پرک شده 
  • و . . .

هر یک از موارد فوق کاربرد خاص خود را دارد و متناسب با سلیقه افراد در غذا های مختلف استفاده شده و خاصیت طعم دهندگی دارد.

تمام محصولات فوق نه تنها به صورت بسته بندی، بلکه به صورت فله و عمده نیز در دسترس مشتریان قرار گرفته و خرید و فروش می شوند. باید بدانیم که این محصولات به صورت جزئی و بسته بندی های مصرفی در فروشگاه و سایت های فروش مختلف یافت می شوند اما خرید عمده آنها فقط از طریق بازرگانی های واردات و صادرات یا مراکز و نمایندگی های فروش مستقیم امکان پذیر است.

البته که این نمایندگی ها، بازرگانی ها و به کل فروشندگان عمده تنها به صورت حضوری ارائه خدمت نمی کنند و سایت ها و برنامه های فروش عمده ای نیز دارند که به مشتریان امکان خرید و سفارش غیر حضوری را می دهند. باید بدانیم که این سایت ها امکان مشاوره آنلاین را نیز به مشتریان می دهند به گونه ای که مشتریان پیش از خرید می توانند محصولات مختلف را مورد بررسی و مقایسه قرار دهند و در نهایت بهترین محصول را انخاب کرده و خرید خود را انجام دهند.

آخرین قیمت پودر و اسلایس سیر

آخرین قیمت پودر و اسلایس سیر

سیر و مشتقات آن تاثیرات چشمگیری بر سلامت افراد دارند و یکی از خواص اصلی آن ها پیشگیری یا درمان سرما خوردگی است. بسیاری از افراد برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود به صورت روزانه از سیر تازه یا فراورده های آن استفاده می کنند. همین استفاده روز افزون سبب می شود قیمت سیر و همچنین پودر و اسلایس سیر برای مشتریان این محصولات حائز اهمیت باشد.

آخرین قیمت پودر و اسلایس سیر در سایت های مختلف و همچنین فروشگاه های متعدد قابل استعلام است. مشتریان با بررسی و مقایسه محصولات مختلف از نظر قیمت و کیفیت می توانند بهترین محصول را انتخاب کرده و بهترین خرید ممکن را داشته باشند.

اما سوال اصلی این جاست که بهترین راه برای دسترسی به گستره ی چشمگیری از محصولات باید به کجا مراجعه کرد.

قطعا فروشگاه های آنلاین تنوع زیادی از انواع فراورده های تولیدی سیر را در اختیار مشتریان قرار می دهند. به این ترتیب یکی از بهترین راه ها برای مقایسه و خرید عمده یا جزئی هستند. اما برای مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند، می توان مراکز خرید و فروش که در شهر های مختلف وجود دارند را معرفی کرد.

این مراکز از گردهمایی فروشندگان مستقیم و غیرمستقیم از برند های مختلف ایرانی و خارجی به وجود آمده اند، در نتیجه به دنبال هر محصولی باشید در این مراکز یافت می شود. جو رقابتی این مراکز سبب شده قیمت خرید از این بازار ها نیز برای مشتریان مقرون به صرفه باشد.

رقابت در این بازار ها به این معناست که هر برند و تولید کننده در تلاش است تا کیفیت محصول خود را نسبت به سایر رقبا ارتقا بخشد و به علاوه با قیمت پایین تری نیز محصولات خود را به بازار ارائه کند. با بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت، فروشندگان می توانند میزان فروش خود را افزایش داده و در نتیجه مشتریان بیشتری را نیز به خود جلب کنند. به این ترتیب نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مراکز فروش محصولات که در شهر های مختلف وجود دارند، یکی از بهترین راه های خرید و فروش انواع محصول هستند.

تولید سیر خشک شده مرغوب در ایران

ایران یکی از عمده ترین تولید کننده های سیر تازه در جهان است. از نظر رتبه بندی، رتبه سیزدهم کشت و برداشت سیر تازه در جهان دارد. این گستردگی در کشت و تولید سیر تازه به قطع سبب گسترش صنایع وابسته به سیر از جمله تولیدات سیر خشک و پودر سیر و سیر پرک شده می شود.

با توجه به گسترش و پیشرفت صنایع کیفیت سیر خشک تولید شده در ایران نیز افزایش یافته و سبب صادراتی شدن و شهرت جهانی این محصولات می شود. سیر خشک مرغوب در ایران نه تنها در مراکز و فروشگاه های داخلی به فروش می رسد و به مشتریان ارائه می شود، توسط بازرگانی های بین المللی نیز مورد معاملات و مبادلات جهانی قرار می گیرد در نتیجه مشتریان این محصولات در خارج از ایران نیز می توانند به این محصولات به صورت عمده یا جزئی دسترسی داشته و خرید خود را انجام دهند.

تولید سیر خشک شده مرغوب در ایران توسط کارخانه های تولیدی متعدد در شهر های مختلف انجام می شود که تمام استاندارد های جهانی در تولید این محصولات را رعایت کرده و تقاضای جهان را برآورده می کنند. البته که در کنار این محصولات، همواره محصولات وارداتی تولید شده در کشور های دیگر نیز در بازار ایران یافت می شوند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

با وجود محصولات وارداتی در کنار محصولات تولیدی، توصیه می شود مشتریان مقایسات کاملی پیش از خرید انجام داده و در نهایت اقدام به سفارش عمده یا جزئی کنند.

با توجه به نوسانات قیمت ارز، اغلب محصولات وارداتی، قیمت بالا تری نسبت به محصولات ایرانی دارند دارند اما کیفیت این دو نوع محصول همواره در رقابت است. توجه داشته باشید که بالا تر بودن قیمت محصولات خارجی، دلیلی بر کیفیت بالا تر این محصولات نیست. به همین منظور تعیین بودجه و در نهایت انتخاب محصولات، گام مهمی در خرید انواع سیر خشک یا فراورده های آن شامل پرک سیر یا پودر سیر مرغوب به حساب می آید.

خریدار سیر خشک اسلایس در همدان

خریدار سیر خشک اسلایس در همدان گفتیم که کشت سیر در ایران بسیار گسترده است و ایران جایگاه ویژه ای در تولید سیر تازه و سایر فراورده هایآن دارد. از جمله شهر های ایران که به صورت عمده و گسترده به کشت و برداشت سیر مشغول هستند می توان موارد زیر را نام برد:

  • استان زنجان
  • شهرستان دزفول
  • استان گیلان
  • استان مازندران
  • استان همدان
  • استان آذربایجان شرقی 
  • استان فارس
  • استان خراسان رضوی

باید بدانیم که این استان ها اغلب در فصل زمستان و بهار اقدام به کاشت سیر کرده زیرا که فصل بهار و تابستان بهترین فصل برداشت این محصولات با بهترین کیفیت است.

مراحل کاشت تا برداشت سیر حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ روز به طول می انجامد و کیفیت سیر برداشت شده به طور کامل در رابطه مستقیم با کیفیت داشت و رسیدگی به محصول است. البته که جنس خاک و همچنین اقلیم و آب و هوای رشد گیاه نیز بر کیفیت و همچنین طعم و مزه محصول بی تاثیر نیست.

اکثر شهر ها و استان هایی که نام برده شد، محصولات خود، سیر های برداشت شده را به صورت تازه بوته ای یا چرخ شده به بازار عرضه می کنند و همچنین در شهر های مختلف نیز توزیع می کنند اما برخی شهر ها از جمله شهر های استان همدان، بیشتر محصول سیر کشت شده خود را به صورت سیر خشک و پرک شده یا پودر سیر به بازار می برند.

سیر خشک تولید شده در این استان هم به صورت سنتی و خشک شده تحت آفتاب مستقیم در دسترس بوده و هم محصولات کارخانه ای و بسته بندی از سیر خشک شده همدان در بازار قابل یافت است. به دلیل وجود چنین کشت و برداشت و صنعت گسترده ای، خریداران بسیاری نیز برای سیر خشک همدان در سراسر جهان وجود دارند که ته تنها از طریق مراجعه به فروشگاه ها و فروشنده های این محصولات، بلکه با مراجعه به سایت های تخصصی فروش سیر خشک نیز می توانند محصول دلخواه خود را یافته و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

 فروش ترشی سیر گل از کارخانه

سیر به عنوان یگ گیاه پر خاصیت و دارویی شناخته می شود و خواص شگفت انگیزی دارد. از این گیاه هم به صورت خام و هم به صورت ترشی استفاده می کنند حتی بوته ی سیر نیز به

پاسخی بگذارید