کشت و صنعت تابش
خانه / موسیر / خرید عمده موسیر بذری از تولید کننده در همدان

خرید عمده موسیر بذری از تولید کننده در همدان

موسیر خواص بسیار زیادی دارد و برای سلامتی بدن بسیار مفید است. موسیر بذری و خوراکی را می توانید با کیفیت عالی در کشور تهیه کنید و از آن بهره ببرید. در مقاله زیر همه چیز در مورد خرید عمده موسیر بذری همدان توضیح داده شده است پس با ما همراه باشید و مطالب زیر را از دست ندهید.

خرید عمده موسیر بذری از تولید کننده در اصفهان

مراحل کاشت و تکثیر موسیر

مراحل کاشت و تکثیر موسیرانتخاب فصل کاشت. بوته ها را در پاییز یا بهار بکارید. اگر آنها را در فصل پاییز بکارید، زودتر محصول می رسید و اگر بوته ها را در بهار بکارید، موسیر بزرگتر و بهتر خواهید داشت. افزایش و سرعت بخشیدن به روند رشد.

برای کاشت در پاییز، تاریخی را انتخاب کنید که بعد از اولین سرما (اوایل سرماخوردگی) و قبل از هوای سرد (زمستان) باشد. در بهار، مارس یا آوریل، کاشت باید انجام شود. آبیاری موسیر مانند سیر و پیاز به طور مرتب انجام می شود.

انتخاب منطقه مناسب برای کاشت موسیر. موسیرها به نور کامل، خاک خوب زهکشی شده و منطقه عاری از علفهای هرز نیاز دارند. بستر کاشت طولانی برای موسیر مناسب تر است، به خصوص اگر خاک مرطوب باشد. خاک را آماده کنید.

برای کمک به بهتر گیاهان جوانه، یک لایه از خاک را با کمپوست نرم شده ترکیب کنید. در هر متر مربع خاک یک سطل کمپوست اضافه کنید. مانند سیر، چندین پیاز در بقیه رشد می کنند. اما اگر پیازها پیاز نداشتند، پیازها را از گیاه اصلی جدا کنید و آنها را گیاه کنید. برای کاشت موسیر باید فاصله بین پیازچه ها ۵ تا ۱۵ سانتی متر باشد. هر پیاز را با ریشه های آن در خاک قرار دهید.

فشار را ادامه دهید تا موسیرها در عمق ۴٫۳ اینچ قرار بگیرند. آبیاری ادامه می یابد تا برگها زرد نشوند. آبیاری با مشاهده برگهای زرد و قهوه ای گیاه قطع می شود. سپس غده ها و بوته ها از زمین بیرون می آیند.

برگ ها از یک سانتی متر بالاتر از غده بریده می شوند. غده ها به مدت یک یا دو هفته در آفتاب در مزرعه خشک می شوند تا مقداری از رطوبت خود را از دست دهند. این باعث افزایش ظرفیت ذخیره سازی منقارها می شود.

نوع خاک، کاربرد کود، آماده سازی خاک، آبیاری، مراقبت از محصولات زراعی، کنترل آفات و بیماری ها، در صورت موسیر، کاملاً مشابه سایر سبزیجات پیاز است. این گیاه در خاکهای اسیدی، خنثی، قلیایی و حتی بسیار قلیایی رشد می کند.

این گیاه در هر آب و هوا و خاک سالم رشد می کند و محصول خوبی و کافی می دهد. رطوبت زیاد و کود حیوانی تازه باعث پوسیدگی و از بین رفتن محصول می شود. هیولا محیط های آفتابی و خاک زهکشی را ترجیح می دهد و در خاک های سنگین خاک رس رشد نمی کند. گیاه pH را در حدود ۴٫۵ تا ۸٫۳ تحمل می کند.

تفاوت زمان کاشت پیاز موسیر و بذر موسیر

پیاز موسیر یا بذر موسیر یکی از سبزیجات خنک است که به بهترین وجه در فصل پاییز، پاییز یا بهار کاشته می شود. کشت بذرهای موسیر در پاییز (پس از اولین سرما و قبل از شروع سرما در زمستان) روند تولید گیاه را تسریع می کند و در بهار (اواخر مارس یا آوریل)، موسیرها را مطابق با شرایط ایجاد شده برای گیاه می کند.

این شما را بزرگتر و بهتر خواهد کرد. بذرها باید خیلی زودتر از بوته ها کاشته شوند. معمولاً می توان یکصد روز پس از کاشت غده ها و پیازچه های کوچک برداشت کرد. آبیاری تا زمانی که برگها زرد نشوند ادامه می یابد.

با مشاهده برگهای زرد و قهوه ای گیاه، آبیاری متوقف می شود. نوع خاک، مصرف کود، آفات و بیماری های مرتبط با موسیر دقیقاً به اندازه اندازه پیاز سبز است. که در زمان جنگهای صلیبی توسط صلیبی به اروپا آورده شد.

نام علمی آن Allium ascalonicum است و یکی از سبزیجات فصل سرد است. این گیاه شبیه پیاز و سیر است که به عنوان یک گیاه سالانه کاشته می شود. معمولاً بذر می کند. این گیاه مجموعه ای از پیازهای کوچک است که به پایه وصل می شوند، اما برخلاف سیر، همانطور که در سیر دیده می شود، با پوشش نازک برگها احاطه نشده است.

رشد مناسب و ایده آل آن برای رسیدن به نور کامل آفتاب نیاز به یک تختخواب دارد. (حداقل ۶ تا ۸ ساعت) خاک مناسب برای کاشت موسیر اصلی کلید اصلی برای کاشت موسیر و برداشت محصول مناسب، خاک خوب زهکشی شده است.

خاکهای شنی، سلیمی و لومیز به خوبی زهکشی بهترین خاک برای کاشت موسیر هستند. میزان آبیاری مورد نیاز موسیرها یکی از سبزیجاتی است که احتیاج به مراقبت و آبیاری زیادی ندارد، اما باید دقت کنید که برای رشد مناسب گیاه، آبیاری متناوب و منظم لازم است. آبیاری برگها را ادامه دهید تا برگها زرد شوند (هفته ای یک بار). آبیاری بیش از حد گیاه باعث پوسیدگی منقارها می شود.

مقایسه موسیر بذری همدان با موسیر بذری همدان

مقایسه موسیر بذری اصفهان با موسیر بذری همدانشهر همدان یکی از شهرهای فعال در زمینه سیر و موسیر است. موسیر ها در همدان به سه صورت قابل مشاهده است: موسیر در همدان، موسیر هایی که در همدان رشد می کنند، موسیر در سایر شهرهای کشور که به همدان می آیند. با افزایش درک کاربردهای مختلف، شاخه ها در همدان تولید و توزیع می شوند. گیاهان دارویی نیاز و مصرف گیاهان دارویی را افزایش داده اند.

با این حال، زیستگاه های طبیعی این گیاهان نیازهای رو به رشد جوامع بشری را برآورده نمی کند و با برداشت غیرقانونی خطر انقراض این منابع ارزشمند در حال افزایش است. آخرين تحقيقات در مورد بقيه نشان داد كه بيشترين و كمترين درصد ماده خشك (به ترتيب ۳۶٫۷۱٪ و ۲۹٫۱۵٪) مربوط به توده هاي هرسين و دشمن بود.

مقدار منیزیم بیشترین مقدار سدیم در توده هرسین اندازه گیری شد و از نظر میزان بیشترین میزان پتاسیم و منگنز و جرم خمین بیشترین مقدار روی را داشت و اندازه گیری اسیدهای چرب با گاز کروماتوگرافی نشان داد که بیشترین درصد اسید لینولنیک (امگا ۳) و اسید لینولئیک (امگا ۶) به ترتیب در توده های آشتیان و سپیدان مشاهده شد.

در این تحقیق مشخص شد که توده های کم عمق از نظر مواد معدنی و اسیدهای چرب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای تغذیه انسان توصیه می شود. گیاهانی شبیه به سیر است که ریشه آن فقط یک پیاز بزرگ است. برگهای آن باریک و بلند و گلهای آن به رنگ بنفش قرمز است.

گل آذین آن یک خوشه ساده است.حدود ۴۰ گونه های این گیاه شناخته شده است که همگی در مناطق معتدل و دریایی رشد می کنند. برخی از گونه های موسیر نیز به عنوان گل های زینتی در باغ استفاده می شود. پیاز این گیاه خوراکی است و در ترشی و میان وعده استفاده می شود و بوی آن کمتر از سیر است.

از کجا میتوان موسیر بذری به صورت عمده تهیه کرد؟

بذر موسیر را به صورت عمده می توانید توسط کشاورزان، مغازه ها و سایت های معتبر خریداری کنید. خرید موسیر علاوه بر کالاهای خانگی، در موارد دیگر عمدتاً خریداری و فروخته می شود. شما می توانید برای تهیه موسیر بذری عمده برای استفاده در زیر استفاده کنید: ترشی مناسب برای ترشی، شیرین های لبنی، موسیر های صادراتی، پودرهای مناسب و … .

برای خرید انواع مختلف موسیر با کیفیت اول و پایین می توانید به مجموعه ما بپیوندید و به روز باشید. همچنین، فولات در بقیه مانع از نقص سیستم عصبی جنین می شود.

موسیر حاوی بسیاری از ترکیبات گوگرد است که خاصیت ضد باکتریایی دارد و مانند آنتی بیوتیک های طبیعی برای درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، تب و برونشیت عمل می کند. موسیرها یک آنتی هیستامین طبیعی برای درمان آلرژی ها هستند.

موسیر آنزیم های گوارشی را تحریک می کند، هضم را بهبود می بخشد، زخم معده و سلامت دستگاه گوارش را درمان می کند. ترکیبات فلاونوئید موجود در موسیر باعث کاهش چربی و کلسترول خون می شود.

آنتی اکسیدان ها مانند آلیسین و کورستین موجود در موسیر باعث کاهش فشار خون می شوند. لکه ها از نظر ترکیب شیمیایی از جمله آلیل پروپیل حدود ۰٫۰۶ درصد روغنهای اساسی دارند. – این یک ترکیب سولفید و دو ترکیب گوگرد است. همچنین حاوی آلیسین – آلیسین ۱ و ۲ است.

ویژگی های موسیر بذری مرغوب

ویژگی های موسیر بذری مرغوبسلامتی بذر یکی دیگر از خصوصیات دانه های مرغوب است و از بذرهای مقاوم و ضد عفونی شده باید برای سم پاشی استفاده شود. رنگ، درصد رطوبت، بو و روشنایی بذر از دیگر عواملی است که می توان از آنها برای شناسایی دانه های مرغوب استفاده کرد

. رابطه سن بذر و قدرت به گونه ای است که هرچه فاصله زمانی بین برداشت و پاشیدن همان بذر طولانی تر باشد، مطمئناً ظرفیت دانه کمتر خواهد بود.

البته اگر بذر در شرایط جوی مطلوب تولید شود و به آفات و بیماری ها آلوده نشود و در شرایط مناسب ذخیره سازی یعنی در محیط سرد و خشک نگهداری شود، بسته به شرایط، می تواند ماندگاری ۱ تا ۸ سال داشته باشد. نوع دانه خودتان را نگه دارید. شاخ و برگ سیر دو گیاه متفاوت هستند اما دارای خواص یکسان هستند.

شاخک ها دارای ۴۰ گونه مختلف هستند و از سیر و طعم سیر کمتری نسبت به سیر برخوردار هستند. بابونه هایی مانند سیر و پیاز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند، خون را رقیق می کنند یا خاصیت ضد باکتریایی دارند، اما مواد معدنی و ویتامین های موجود در آنها متفاوت است. یكی از ویژگی های بارز موسیر بذری مرغوب این است كه آنها بعد از مصرف بوی دهان نمی دهند.

سیر و موسیر هر دو به دلیل وجود گوگرد خاصیت ضد سرطانی دارند. شاخه های گلدان به پیازچه هایی که تقریبا از ریشه های این گیاه که در زیر خاک رشد کرده اند تقریباً بزرگ هستند. محصولات و محصولات مختلفی استفاده می شود. سیر به شکل چند میخک کوچک سیر در کیسه است، اما موسیر ها به شکل یک پیاز هستند.

تقویت، اشتها آور، ضد عفونی کننده دستگاه گوارش (از بین بردن دردناک معضلات معده و روده) و برهم زدایی – ضد عفونی کننده – فشار خون را کاهش می دهد – رشد توده های گرم منفی گروه های حصبه و شبه حصبه یا پاراتیفویید و التهاب روده کوچک را مهار می کند. خاصیت کشتار جمعی دارد و همچنین شریانها را رقیق می کند و تصلب شرایین را تسکین می دهد.

تقسیم بندی انواع موسیر از لحاظ موارد مصرف

انواع مختلفی از موسیر ها از لحاظ موارد مصرف موسیر وجود دارد: موسیر های معمولی که پیازهای کوچک و کشیده دارند. پیاز دانمارکی از این نوع پیاز بزرگ و گرد دارد (مانند موسیر های وحشی ایران).

رنگ موسیر های دانمارکی به رنگ زرد است، اما نوعی از رنگ صورتی و قهوه ای نیز نزدیک به این نوع یافت می شود که به عنوان موسیر های هلندی یا منجمد های جرسی جرسی معروف است. پیازهای روسری این نوع گرد و بزرگ هستند و به راحتی می توان آنرا پاک کرد. مدت طولانی (حداقل یک سال) آن را به صورت خشک نگه داشته می شود.

طعم این نوع کمی تند است. در ایران از مدت زمان طولانی از موسیر استفاده شده و به عنوان چاشنی در تهیه چاشنی ها، ترشی یا معطر و ضدعفونی کننده کره و ماست مورد استفاده قرار می گیرد.

شاخک ها حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، فلاونوئیدهایی مانند کوئرستین، ویتامین A، ویتامین C و مواد معدنی مهم مانند گوگرد، پتاسیم و منگنز هستند. ترکیبات گوگرد و اتیل استات موجود در موسیر رشد سلولهای سرطانی را کاهش می دهد.

مصرف موسیر از ابتلا به سرطانهای مختلف پستان، معده و روده بزرگ جلوگیری می کند. آلیسین موجود در عصاره کلروفرم کم عمق ایران قادر به مهار رشد و تکثیر سلولهای سرطانی هلا و مکفو است. موسیرها تولید انسولین در بدن را افزایش می دهند و بنابراین قند خون را در افراد دیابتی کاهش می دهند. این ماده حاوی فیبر زیاد قندها برای قند خون است.

پیاز موسیر بذری با نوع خوراکی آن چه تفاوتی دارد؟

پیاز موسیر بذری با نوع خوراکی آن چه تفاوتی دارد؟بذر موسیر یکی از بذر های سبزیجات لوله‌ای است که به راحتی رشد می کند و شما عزیزان با انرژی و هزینه محدود می توانید آن را در خانه پرورش دهید. موسیر متعلق به خانواده پیاز است و بیشتر شبیه سیر است، اما برعکس.

عدم پوشش بوته ها عطر و طعم بسیار ملایم دارند و از برگ و غده های زیر زمینی آن برای تهیه انواع غذاها و ترشی استفاده می شود. در ایران نیز از موسیر ها به “سیر کوهی” یاد می شود.

از جمله خواص درمانی شفاف می توان به خواص ضد عفونی کننده آن، تسکین تنگی نفس و بیشتر بیماری های عصبی و تقویت قدرت جنسی اشاره کرد. این گیاه از طریق بذرها کشت می شود و انتخاب بقچه های مناسب یکی از مهمترین قسمت های عملیات کشت آن است.

از طریق سایت ها بهترین و بهترین موسیر را در بسته های ۲ گرم و به روش کاملا بهداشتی تهیه کنید. همچنین دارای خواص ضد تشنج است و شریانها را گشاد می کند و تصلب شرایین را تسکین می دهد. این ماده دیورتیک، تنظیم کننده، دیافورزیک و ضد سمی است.

لگن مشابه آن را تسکین می دهد، و برای متوقف کردن مخلوط حرکات روده ضخیم گاه خارج ساکن زالوی در حلق می ماند – برای بیرون راندن انواع کرم های معده و کرم های مفید. در هوای سرد، افزایش تولید اسپرم در تقویت قدرت جنسی مفید است.

تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات گوگرد موجود در موسیر ها و خانواده های آنها مانند پیاز و سیر می تواند به جلوگیری از رشد تومورها کمک کند و از این طریق از سرطان های دستگاه گوارش جلوگیری کند. با این حال، محققان هنوز در حال تحقیق هستند. همین متخصصان توصیه می کنند که موسیر ها را به صورت خام مصرف کنید زیرا این مواد حاوی خواص بیشتری است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت هر کیلو موسیر اسلایس شده در تهران

موسیر، یکی از گیاهان با ارزش کوهی است که در ارتفاعات به صورت خود‌ رو، رشد و نمو پیدا می کند. البته آن را امروزه در بخش هایی از کشورمان می کارند. اما از این گیاه

پاسخی بگذارید