کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / بازار فروش پودر سیر درجه یک در همدان

بازار فروش پودر سیر درجه یک در همدان

وقتی صحبت از سیر می شود ذهن هر خریدار با تجربه به سمت همدان و کیفیت بی نظیر سیر هایی که در این شهر کاشت و برداشت می شود کشیده می شود. بازار فروش پودر سیر به بازار فروش پودر سفید معروف است. سیر های همدان به علت آب  هوادی سرد و خشک همدان کیفیتی بسیار بالا دارند و به همین دلیل به کشور های دیگر صادر می شوند. امروزه برای ماندگاری بیشتر و حمل و نقل و فروش ساده تر از سیر محصواتی تولید می کنند و در بسته بندی  با ماندگاری بالا تری آن را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. یکی از این روش ها پودر کردن سیر پس از خشک کردن آن است پودر سیر همدان از درجه یک ترین پودر هایی ست که از سیر تهیه می شود و بازار فروش پودر سیر همدان در تمام کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

بازار فروش پودر سیر درجه یک در همدان

راهنمای خرید پودر سیر صنعتی

راهنمای خرید پودر سیر صنعتی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید پودر سیر و یا محصولات صنعتی راعایت کنیم دقت کردن به درصد خلوص سیر استفاده شده و ماندگاری آن می باشد. پودر های سیر صنعتی توسط دستگاه های صنعتی کاملا خشک میشوند و سپس در دستگاه هایی مخصوص سیر های خشک شده را پودر می کنند و سپس در بسته بندی هایی پلمپ آن ها را بسته بندی می کنند.
پودر سیر صنعتی که از سیر های ایرانی پودر سیر تهیه و تولید می کنند کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های خارجی آن دارد. حتما دقت کنید هنگام خرید، پودر سیر از برند های های معتبر خرید کنید. پودر سیر از اویه های خوش عطری ست که در همه نوع غذای سنتی و مدرن و خارجی کاردبرد دارد و عطر فوق العاده ای به غذا های شما می بخشد. بر خلاف سیر پودر سیر هضم راحت تری دارد و از بوی تند سیر در آن خبری نیست به همین دلیل کسانی که مشکل سو هاضمه دارند یا مشکلات معده و یا نسبت بوی تند سیر احساس ناخوشایندی دارند و به صورت مستقیم از سیر نمی توانند استفاده کنند به راحتی از این ادویه خوش طعم در پخت و سرو  غذا هایشان میتوانند استفاده کنند لذت ببرند.

آیا از خواص درمانی سیر آگاهی دارید ؟

تقریبا همه کم و بیش از خواص شگفت انگیز سیر آگاهند ولی ما اینجا می خواهیم طوری این مطالب را بازگو کنیم تا در حافظه ی قدرتمند شما بماند تا همیشه سیر را در سبد و رژیم غذایی مان این
ماده ی غذایی ارزشمند را استفاده کنیم.
اگر سرچ کوچکی در اینتر نت داشته باشید متوجه خواهید شد که سیر سرشار از ویتامین c،  ویتامین های ب، فولیک اسید، منیزیم و پتاسیم می باشد. این محصول زمینی دافع باکتری ها و ویروس های نیز هست از قدیم تا به الان به عنوان یکی  از راه های مقابله با بالا رفتن فشار از آن استفاده میکنند. سیر سرشار از آنتی بیوتیک و آنتی اکسیدان است این خواص  باعث می شود که برای یشگیری از انواع سرطان ها و پیری زودرس همچنین دشمن باکتری هاست و برای درمان عفونت ها و ویروس ها بسیار کمک کننده است.از درد های دیگری که سیر در التیام آن نقش موثری دارد درد دندان است که واقعا تحمل این درد کار دشواریست این شعر کاملا درخور این درد است: (درد دندان دارم و دردم نداند هیچ کس * عالم دانا بداند درد دندان مرا) شما با استفاده از یک چکه سیر  و گذاشتن آن روی دندان این درد را تسکین ببخشید. رقیق کردن خون از دیگر خواص سیر است که سبب کاهش ابتلا به سکته ی مغزی می شود سیر با جلوگیری از لخته شدن خون کمک زیادی به پیشگیری از این بیماری می کند. خواص ضد قارچی و کمک آن به رشد مو باعث استفاده از آن در شامپو های گیاهی شده که کمک کننده ی رشد مو است و از رشد قرچ بر روی پوست دست جلوگیری کره و آنها را از بین می برد.

قیمت روز پودر سیر اعلا در بازار

قیمت روز پودر سیر اعلا در بازار پودر سیر در دو نوع خانگی و صنعتی به دو صورت فله ای و بسته بندی در بازار به فروش می رسد که کیفیت این پودر سیر ها باهم متفاوت است، پودر سیر خانگی نیز در بازار موجود است که خیلی ها خانگی بودن محصول برایشان بسیار مهم است و ترجیح می دهند محصولات خانگی را تهیه کنند چون مواد نگهدارنده ندارند و سالم تر به نظر می رسند. پودر سیر هایی که در دستگاه های بزرگ صنعتی خشک و سپس پودر می شوند نیز کیفیت مطلوبی دارند برای مواد خشک کمتر از مواد نگهدارنده استفاده می شود. پودر سیر جزو ادویه های محبوب است و در بسته های ۳۰ گرمی تا بسته های چند صد گرمی به فروش می رسد. کوچک ترین بسته های پودر سیر از قیمت ۲۵۰۰ تومان بسته به برند شرکت و کیفیت آن متغیر است. پودر سیر های ایرانی تماما از کیفیت بالایی برخوردارند و نسبت به حجمشان مقرون به صرفه هستند. استفاده ی کمی از پودر سیر طعم و عطری دلنشین به غذاهایتان می بخشد و از اویه های ارزان قمیتی ست که میتوانید تهیه کنید علاوه بر اینکه خاصیت فراوانی دارد. پودر سیر های ترکیب شده با چند ادویه ی مختلف هم در بازار موجود است که قیمت های ا متفاووت است و بسته به سلیقه ی تان می توانید از ان تنوع محصول انتخاب کنید.
قیمت پودر سیر های فله ای و شرکتی را به رحتی می توانید از اینترنت یا سوپر مارکت ها جویا شوید. با توجه به خواص پودر سیر بهتر است در هر آشپزخانه ای یه بسته از آن باشد.

مشخصات پودر سیر همدان

شهر زیبای همدان به خاطر اقلیم سرد و معتدل کوهستانی و داشتن زمین های کشاورزی حاصلخیز مناسب ترین مکان برای کاشت سیر می باشد. سیر های همدان از لحاظ کیفیت و سلامت شهرت جهانی دارند هرچند که به علت یک سری از مشکلات بسته بندی و … بیش از نصف تولیدات همدان صادر نمیشود و اگر این مشکل رفع شود کمک بزرگی به جهانی شدن و صادراات موفق تر و بیشتر سیر همدان به کشور های دیگر می شود. همدان در تولید سیر رتبه ی یک کشور را دارد. پور سیر هایی که از سیر های همدان تولید می شوند کیفیت بی نظیری دارند چون در بهترین آب و هوا رشد می کنند. رشد سیر در بهترین شرایط  آب و هوایی مانند آب و هوای همدان کیفیت آن را بالا می برد. روند پوست کرن و خشک کردن سیر همدان در کاخانه های تولید کننده پودر سیر یا خلال سیر و … توسط دستگاه های صنعتی و بهداشتی با دقت بسیار بالا صورت می گیرد. تولیدات سیر در همدان بسیار زیاد است به منظور حفظ و ماندگاری بیشتر از سیر آن را خشک میکنند که نه تنها خاصیت آن از بین نمی رود بلکه خواص فراون و متفاوتی دارد مانند سیر خام و آن را به بازار های داخلی وو خارجی عرضه می کنند. برای خرید پودر سیر با کیفیت همدان می توانید به صورت مستقیم از کارخانه های تولید پودر سیر و پیاز و … این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید. پودر سیر بهبود دهنده ی سیستم ایمنی بدن می باشد و چون بوی تند سیر خام را ندارد به مراتب بیشتر به عنوان طعم دهنده در غذا ها استفاد می شود. پودر سیر همدان را می توانید به صورت عمده و با قیمت بسیار کمتر خریداری نمایید این پودر سیر در طول مصرف از کیفیتش کاسته نمی شود فقط باید آن را در جای خشک و خنک نگه داری کنید.

صادرات پودر سیر خالص کرمان به روسیه

صادرات پودر سیر خالص کرمان به روسیهایران سیزدهمین تولید کننده ی سیر در جهان است. صادرات سیر به صورت سیر خام، پودر سیر، خلال سیر، پرک سیر و … انجام می شود. کیفیت سیر ایران د جهان ثابت شده است. کرمان از دیگر شهر هایی ست که به خاطر کیفیت بالای سیر تولید شده د این شهر بخش عظیمی از این تولیدات را به کشور های خارجی صادر می کنند. پودر سیر کرمان بسیار با کیفیت است و به آن هیچ افزودنی اضافه نمی شود. سال های زیادی ست که پودر سیر کرمان به روسیه و کشور های دیگر صادر میشود. کشور هایی مانند روسیه یک سی قوانین در واردات و صادرات کشورشان وجود دارد که برای صادرات محصولات به این کشور باید تمامی نکات در بسته بندی و غیره را رعایت کرد تا کالا برای صادرات پذیرفته شود. خوشبختانه پس از گذشت چندین سال از این صادرات دیگرمشکلی از این دستنداریم و به راحتی این صادرات پودر سیر انجام می شود. پودر سیر شهر های دیگر نیز به روسیه صادر می شود اما درصد بیشتری از این صادرات از پودر سیر کزمان است چون کیفیت و ممتاز بودن خود را اثبات کرده و خواهان بیشتری دارد. تنوع اقلیمی در کرمان این شهر را نیز یکی از بستر های مناسب و حاصلخیز برای رشد سیر این ماده ی غذایی گرانبها کرده است. همه ی ما می دانیم هر محصولی در بهترین شرایط رشد و آب و هوای مناسب رشد کامل تر و بهتری دارد. بنابر این این شهر ها در تولید و صادرات این محصولات حرف اول را می زنند. پودر سیر خالص هیچ گونه افزودنی ای ندارد ودر بسته بندی های صد گرمی و … به کشور های همسایه صادر می شود.

فروش عمده پودر سیر با بهترین کیفیت

فروش پودر سیر اغلب به صورت بسته ای صورت می گیرد چون بهداشتی تر است  اما شما می توانید به جای خیر پودر سیر بسته بندی شرکتی پودر سیر های خانگی یا شرکتی را به صوت فله ای از فروشگاه های معتبر و بهداشتی خریداری کنید. شرکت ها ی تولید کننده ی پودر سیر بسته بندی ها را اگر ششما به صورت عمده قصد خرید داشته باشید به قیمت کمتری به شما می فروشند که بسیار بهداشتی و مقرون به صرفه است. بیشر برند ها از سیر با کیفیت ایرانی برای تولید پودر سیر و دیگر محصولات آن از سیر یرانی استفاده میکنند در این میان هستند بعضی از شرکت ها که به خاطر ارزان بودن یا زیبایی سیر چینی از سیر های چینی استفاده می کنند که کیفیت آن با سیر ایرانی قابل مقایسه نیمی باشد و عطر سیر ایرانی را ندارد در بعضی از منبع ها گفته و توصیه شده از سیر چینی استفاده نکنید چون در هنگام کاشت و یرداشت  محصول از مواد شیمیایی برای رشد زودتر آن ها استفاده می شود. برای خرید پودر سیر به قیمت عمده میتوانید از اینتزنت اقدام کنید و پودر سیر با کیفیت بالا را از برند دلخواهتان با قیمت مناسب تری تهیه کنید. هر کشاورزی امروزه می توان محصولات خود را در اینترنت به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برساند در این صورت قیمت محصولات مناسب تر است. پودر سیر بر خلاف سیر ماندگاری بیشتری دارد و در بسته هایمختلفی می توان آن را تهیه کرد.

فرآیند تولید پودر سیر ،پیاز و سیب زمینی

فرآیند تولید پودر سیر ،پیاز و سیب زمینیجالب است اگر برای یک بار هم که شده فیلم هایی که از فرآیند تولید پودر سیر پیاز یا سیب زمینی گرفته شده است را در اینترنت ببینید فرآیند جالبی دارد. یکی از قدیمی ترین روش نگه داری مواد با حفظ ارزش غذایی شان خشک کردن آن است زیرا دراین روش میکرو ارگانیسم های که برای بدن ما مضر هستند به خاطر درصد آب کم مواد خشک شده نمی توانند بر روی آنها رشد کنند. خیلی از ما این فرآیند را در منزل انجام می دهیم و مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات را بر روی بخاری یا زیر نور آفتاب خشک می کنیم. در کارخانه ها این فر آیند چندین مرحله دارد تا به مرحله ی خشک کردن  که از مراحل آخر این فرآیند است برسد که این مراحل عبارت است از : عملیات آماده سازی، خیساندن ماده ی غذایی، تمیز کردن آن، جدا کردن قسمت های زایٔد مواد و پوست کردن آن بعد از این مراحل به مرحله ای که به صورت دستی انجام می شود که آن تمیز کردن تکمیلی است که چون دستگاه قسمت های خراب را نمی تواند جدا کند و بعد از آن محصول را به قطعات کوچک تقسیم می کنند با دستگاه پس از آن بلانچینگ (غیرفعال کردن آنزیم) بعد از تمام این مراحل به مرحله ی اصلی که خشک کردن است می رسیم. خشک کردن صنعتی به چند صورت انجام می شود : خشک کن صنعتی با هوای داغ، خشک کن های خورشیدی، خشک کن های تصعیدی که روش انجام این مرحله با هر کدام از این دستگاه ها متفاوت است. در فرآیند صنعتی خشک کردن چون در زمان کمتری و در شرایط بهداشتی تری این کار انجام می شود نتیجه ی کار بهتر است. با این فرآیند پودر سیر سیب زمینی پیاز پودر میوه های مختلف و سبزیجات معطر دیگر را تولید می کنند. ماندگاری بالا این محصولات آن هارا بسیار پر طرفدار کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

پاسخی بگذارید