کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / بازار فروش سیر سبدی در تهران

بازار فروش سیر سبدی در تهران

فروش سیر سبدی، یکی از صادرات مهم کشور محسوب می شود. ما در این مقاله به عرضه سیر سبدی، خرید سیر خوراکی، مشخصات سیر سبدی، قیمت سیر سبدی و خواص سیر، تولید سیر و صادرات سیر اشاره می کنیم. 

بازار فروش سیر سبدی در تهران

مرکز خرید سیر بذری و خوراکی در کرمان

مرکز خرید سیر بذری و خوراکی در کرمانیکی از استان هایی که در تولید سیر های خوراکی و بذری فعالیت دارد استان کرمان است. این استان به دلیل آب و هوای مطلوب و خاک عالی، در عرصه کاشت سیر بسیار موفق نشان داده است. 

در سالیان اخیر توجه بیشتر مردم به ارزش غذایی و همچنین بالا رفتن ارزش اقتصادی سیر منجر به توسعه کشت این محصول در استان کرمان شده است.

در استان کرمان بیش از ۶۰۰ هکتار زمین به کشت سیر اختصاص می یابد که در مقایسه با سال های قبل رشد قابل توجهی داشته است. سیر در فصل بهار مخصوصا در فروردین ماه برداشت می شود و با بسته بندی در سبد های ۵ کیلویی، ۱۰ کیلویی روانه بازار می شود. قسمتی از این برداشت به صادرات خارج از کشور اختصاص می یابد که این امر باعث رونق وضع اقتصادی کشاورزان می شود.

در کرمان مراکز متعددی برای خرید سیر وجود دارد که می توان در آنجا تهیه کرد. در این مراکز سیرها به قیمت ارزان تر نسبت به قسمت های دیگر کشور موجود است و شما می توانید سیرهایی با کیفیت بالا را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید.

شما می توانید در این سایت، سیر بذری و خوراکی موجود را سفارش داده و در اسرع وقت، آن را در شهرستان خود تحویل بگیرید.

فروش و عرضه سیر سبدی مرغوب

یکی از صیفی جاتی که هم ارزش غذایی بالایی دارد و هم ارزش اقتصادی بالا دارد سیر است. کشور های جهان، همواره در حال واردات سیر از کشور ایران هستند، مخصوصا کشور های همسایه که نقش مهمی در صادرات سیر های ایرانی دارند. این محصول مانند دیگر محصولات کشور، دارای شهرت جهانی است و در دنیا زبانزد است و این امر به لطف خاک حاصل خیز و آب هوای چهار فصل کشورمان ایران است.


بالا رفتن عرضه و تقاضای سیر درجه یک و ممتاز در بازار، بسیاری از افراد و تجار را به فکر فروش این محصول در بازار های داخلی و خارجی وا داشته است. از همین رو، فروش سیر، بازار گرمی دارد. شما باید در نظر داشته باشید که کیفیت سیرهای کارخانه ای و کشاورزی با هم فرق می کند و سیر های کشاورزی به دلیل ارگانیک بودند بسیار مرغوب ترند.

سیری که ما در بازار عرضه می کنیم، در زمین های خود و تحت سرپرستی بهترین کشاورزان ایران کشت می شود و یکی از مرغوب ترین و خوش خوراک ترین سیر ها با عطر و طعم عالی است که در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار باکیفیت است. مرغوب ترین سیرها در سبد هایی در وزن های ۵ کیلویی و ده کیلویی و بیست کیلویی که در مقایسه با محصولات صادراتی کیفیتی برابر دارد، بسته بندی شده و آماده عرضه در بازار های کشور است.

بهترین نوع خرید سیر اعم از بذری، خوراکی، پودر سیر و سیر ترشی، از طریق سفارش اینترنتی است. شما می توانید محصول مصرفی خود را انتخاب کنید و مرغوب ترین آن  را تهیه کنید فقط کافی است در این سایت سفارش داده تا براتون ارسال شود. 

مشخصات بهترین سیر سبدی بازار

مشخصات بهترین سیر سبدی بازار از نظر متخصصان و محققان، بهترین سیر، سیر هایی هستند که در ظاهر بسیار درشت اند و رنگ آنها سفید روشن است. نوع دیگری از سیر ها هستند که رنگ آن ها صورتی است و این دو مدل از سیر، مرغوب ترین سیر های سبدی در بازارند.

امروزه یک نمونه از سیر که برای کشور چین است در بازار دیده می شود که بسیار خطرناک است و ارزش غذایی ندارد زیرا در ساخت آن از سم استفاده می شود و برای بدن انسان مضر است. مراقب باشید که آن را خریداری نکنید. تفاوت این سیر ها با سیرهای ایرانی در تعداد حبه سیر در یک بوته است. سیر های چینی تعداد حبه کم تری دارد. 

یکی از راه هایی که باعث شناخت سیر مرغوب می شود این است که آن سیر را پرک کنید و اگر بعد از پرک کردن رنگ سفید خود را حفظ کرد، یعنی آن سیر کاملا ارگانیک است و از تولیدات طبیعی محسوب می شود. 

سیر هایی که ما وارد بازار می کنیم یکی از مرغوب ترین سیر های جهان است و بسیار خوش طعم و خوش خوراک اند. دلیل اصلی شناخته شدن محصولات ما، کیفیت بالای آن هاست.

سیر هایی که ما تولید می کنیم زیر نظر وزارت صنعت و معدن و همچنین جهاد کشاورزی است و با استفاده از کود های بیولوژیکی و شیوه نوین آبیاری گیاهی، توانستیم سیر هایی تولید کنیم که در بازار های جهانی حرف اول را بزنند. 

انواع سیر و خواص فوق العاده آن

در ایران، سیر انواع گوناگونی دارد ولی در ساختار سیر به دو نوع تقسیم می شوند. ۱: سیری که در مناطق خشک تولید می شود. مانند سیر همدان ۲: سیری که در مناطق مرطوب تولید می شود. مانند سیر شمال

فرق این دو نوع سیر در طمع آن است. سیری که در شمال تولید شده، از لحاظ تندی و بوی سیر، کمتر از سیری است که در مناطق خشک تولید می شود ولی در خاصیت فرقی با هم ندارند و خواص هر دوی آن ها یکی است.

سیر یکی از بهترین آنتی بیوتیک هاست. بسیاری از متخصصان در امر پزشکی از خواص سیر می گویند. سیر به دلیل داشتن آلیسین که ضدعفونی کننده است، توصیه می شود با شکم خالی و ناشتا در صبح استفاده شود.

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این نظریه صحت دارد و شما می توانید با شکم ناشتا از سیر استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

سیر به عنوان یک مواد غذایی برای تمام اجزای بدن مفید است و خواص فوق العاده ای دارد. سیر اگر ناشتا مصرف شود، تمام میکروب ها و انگل ها را می کشد. با خوردن سیر می توانید به بیماری فشار خون، غلبه کنید و درد های ناشی از آن را تسکین دهید.

همچنین سیر باعث پاکسازی ریه هم می شود. ریه، قسمتی از بدن است که بسیار در معرض خطر قرار دارد. روزانه با تنفس، میلیون ها میکروب وارد ریه ما می شود. سیر یکی از پاک کننده های قوی ریه است که استفاده از آن می تواند به دستگاه تنفسی انسان کمک شایانی کند. 

سیر باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود و همچنین به هضم غذا کمک می کند. بدن ما را از انگل ها تسویه می کند و خون را پاکسازی می کند. به دلیل بوی ضخم سیر، از جویدن آن خودداری کنید و آن را سر صبح و به صورت ناشتا با یک لیوان آب قورت دهید. مطمئن باشید روز پر انرژی را شروع خواهید کرد.

یکی از فواید سیر، شادابی پوست و ترمیم چین چروک های پوست است که بسیاری از بانوان به دنبال حل این مشکل بودند. امروزه بسیاری از شرکت ها با استفاده از این خواص سیر، تولید شامپو و کرم دست و صورت کردند که با استفاده از آن ها، می توان ازین خواص سیر بهره مند شد. 

سیر باعث بالا رفتن گردش خون می شود و همین امر سبب می شود خون انسان تسویه شود و از غلیظ شدن خود که خطرات زیادی دارد جلوگیری می کند و رگ های انسان هیچ وقت در معرض خطر بسته شدن قرار نمی گیرد.

لیست قیمت روز سیر سبدی در همدان

لیست قیمت روز سیر سبدی در همداندر این سایت، فروش سیر همدان به صورت مستقیم در حال فعالیت است و شرایط فروش آن از محصولات مشابه موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید و از خواص آن استفاده کنید. 

سیر بسته به نوع فرایند تولید شده، قیمت متنوعی دارد. سیر اگر با برگ باشد، قیمت آن ها پایین تر است از سیر هایی که فقط به صورت بوته ای اند. زیرا سیر با برگ، دور ریز بیشتری دارند و این امر در وزن نهایی محصول تاثیر می گذارد.با مقایسه در سایت های دیگر می توان فهمید که سیر های بوته ای و به اصطلاح سیر های صادراتی قیمت بالاتری دارند. اما در سایت ما این گونه نیست.

بسیاری از کشاورزان در تولید سیر همدان به دلیل نداشتن ارتباط مستقیم با بازار عرضه، محصولات خود را به افراد مختلف می فروشند و ان ها به بازار عرضه می کنند‌. همین واسطه باعث افزایش قیمت می شود و محصولاتی که به دست مردم می رسد از قیمت واقعی بالاتر است. یکی از دلایلی که در سایت ما، سیر ها قیمت ثابتی دارند و دست خوش تغییرات نمی شوند همین عامل است.

ما در این سایت با حذف واسطه و به صورت مستقیم، سیر ها را به بازار عرضه می کنیم تا در کاهش قیمت محصولات، سهمی داشته باشیم. شما عزیزان می توانید در این سایت، از آخرین قیمت سیر همدان مطلع شوید و نسبت به ثبت سفارش در وزن دلخواه خود، اقدام کنید و محصولات ما را با نازلترین قیمت، تهیه کنید.

دراین سایت، قیمت انواع سیر های همدان، پودر سیر همدان، سیر خشک همدان و سیر های خلال شده با کیفیت را مشاهده کنید و در کمترین زمان، به صورت عمده و خرده سفارش دهید. 

مهمترین نکات در تهیه و تولید سیر

تولید سیر باید در زمین هایی با میزان رطوبت خاص و خاک حاصلخیز تولید شود. سیر به شکل بوته ای در زیر خاک به عمل می اید و ساقه آن به طول ۴۰ سانت از خاک به بیرون می روید. علاوه بر بوته آن، از برگ سیر که همان ساقه سیر است استفاده می شود و فواید خاص خود را دارد. از برگ سیر در سبزی خوردن و برخی از غذاهای ایرانی که از سبزی تهیه می شوند کاربرد دارد و طعم و عطر آن بسیار عالی است و معمولا مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

در تولید سیر به دلیل رشد دیر، باید از کودهایی استفاده شود که در زمان رشد آن تسریع ببخشد و همچنین نباید این کود ها مضر باشد. به همین دلیل باید سیرهایی که برای خوراکی انتخاب می کنیم خاصیت ارگانیک داشته باشند.

همچنین اگر سیر را به مدت طولانی نگهداری کنیم، سیر فاسد می شود. اگر می خواهید سیر را در مدت طولانی حفظ کنید باید آن را خشک کنید. خشک کردن سیر، با دستگاه های خشک کن و یا با خشک کن های تحت خلا و همچنین با نور مستقیم خورشید امکان پذیر است. 

این نکته را باید مدنظر قرار بدهید که قبل از خشک کردن باید سیر را خوب بشورید و پوست آن را جدا کنید و سپس آن را به شکل خلالی در بیاورید. 

سیر ها باید محصول کاملا بهداشتی باشد و زیر نظر وزارت بهداشت و با رعایت تمامی پروتکل های جهانی و استاندارد های بین المللی تهیه و تولید شود. بخش قابل توجه ای از سیر هایی که در ایران تولید می شود، این شرایط را دارند و با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا در امر کشاورزی و سورتییگ های با کیفیت تولید و در سبد های استاندارد بسته بندی می شوند.

صادرات سیر و فراورده های سیر به روسیه

صادرات سیر و فراورده های سیر به روسیههمدان یکی از قطب های تولید سیر و فرآورده های سیر در کشور است. سیر همدان یکی از ممتاز ترین و با کیفیت ترین سیر های موجود در دنیاست. قدمت تولیدات سیر در استان همدان به دلیل آب و هوای مناسب و زمین های حاصلخیز، قدمت طولانی دارد.

امروزه بیش از ۵ هزار هکتار زمین های استان همدان زیر کشت سیر قرار گرفتند که این رقم بخش قابل توجه ای از تولیدات سیر را در بر می گیرد. همین امر باعث شده تا سیر های همدان مورد توجه کشور های جهان به ویژه روسیه قرار گیرد و بخش زیادی از تولیدات استان همدان به کشور روسیه صادر شود که این امر سبب رونق بخش کشاورزی استان همدان و در نهایت، رونق صادرات کشور شود.

علاوه بر سیر همدان، فرآورده های آن مانند سیر خشک خلال شده و پودر سیر هم به کشور روسیه صادر می شود. سیر خشک همدان، بسیار مرغوب بوده و طعم خوبی به غذا می دهد و در طبخ غذا بسیار کارایی دارد و از همه مهم تر، سیر به صورت خشک شده، فواید خود را حفظ می کند. 

سیر خشک همدان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه کشور روسیه قرار گرفته است. سالانه هزاران تن سیر همدان به کشور روسیه از طریق ناوگان کشتی رانی صادر می شود و بخش قابل توجه ای از صادرات مواد غذایی به این کشور را در بر می گیرد.

در بازار های کشور روسیه، سیر ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است و تقریبا، افراد زیادی از ساکنان کشور روسیه، سیر اصیل ایرانی را می شناسند و از آن برای مصارف خوراکی و دارویی استفاده می کنند.


جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید سیر اسلایس شده در بازار

امروزه اسلایس های سیر خشک شده یکی از محصولات محبوبی است که در بازار های ایران و جهان به فروش می رسد. این محصولات نه تنها خواص درمانی و پیشگیری کننده سیر از بیما

پاسخی بگذارید